Årsmøte i Nordic Light Association

Invitasjon til årsmøte i Nordic Light Association

Du er herved hjertelig invitert til vårt første riktige årsmøte! Torsdag 21.04.kl 18:00 i BALDRONs lokaler i Fastingsgate 4 i Oslo. Vi inviterer til en kveld med et spennende program, samtidig som vi setter av tid til samtale og pause med noe å bite i. Invitasjonen er åpen, så dere er hjertelig velkomne til å ta med interesserte venner.

Årsmøtet: 18:00

1. Styrets beretning og regnskap
  2. Målsettinger og framblikk, innspill fra medlemmene. Arbeidsgruppen ønsker å invitere medlemmene til innspill og synspunkter på foreningens arbeid.
  3. Foreningen har ikke noe styre, men velger kontaktpersoner og arbeidsgrupper. Kontaktperson i år har vært Marianne Kleimann Sevåg. Årsmøtet drøfter behovet for eventuelle arbeidsgrupper og kontaktpersoner.
  4. Konferansen i Wien og neste års konferanse i Florida.

Årsmøtet er åpent for alle interesserte.

Pause med kaffe/te og litt å bite i 18:45 -19:15

Tema: 19:15-20:45

1. Beretninger fra konferansen i Wien v/Raphael og Randi Marie
  2. Torgunn Mathisen kommer for å gi oss et innblikk i Cromo Theraphy´s fargetest.(utviklet av Pierre von Obberghen). En fargetest som kan gi en veiledning vedrørende balanse og ubalanse i våre liv. Testen kan gi en bevisstgjøring i en mulig fastlåst situasjon. Det blir også en praktisk del hvor en får ta fargetesten.

Torgunn Mathisen arbeider til daglig på regnskapskontor. Hun har flere kurs i lys og farger.

1. Inger Næss´s  Colour Energy System basert på 7 ulike fargers intelligensnivå. Om fargenes fantastiske mangfoldighet og forståelsen av 7 ulike farge personlighets typer.
  2. Psykiatrisk sykepleier Randi Marie Eide, Lysbehandling, hvitt og farget lys.  Hun har en lysstimuleringsmaskin, som kan benyttes til å tilføre energi og ved lettere plager.
  3. Hun har kurs i Cromo Theraphy og testen som er utviklet av Pierre von Obberghen.
  4. Hun har utdannelse i kinesisk medisin og har kunnskap innen Feng Shui.
  5. Hun bruker sin kunnskap om fargene til å gi en analyse og veiledning gjennom samtale og bevisstgjøring. Hun er også opptatt av å bruke naturlig dagslys og riktige farger i kontormiljøer. Grønne planter og rene farger gir det ideelle kontormiljø, og stimulerer til bedre helse, bedre konsentrasjon og utholdenhet.

Hjertelig velkommen!

Hilsen Randi Marie og Marianne i arbeidsgruppen for NLA